Nedávné Newslettery

Koronavirové opatření společnosti Lufthansa Group

Společnost Lufthansa Group představuje některé z nejvíce důležitých opatření, která byla zavedena skrze cestování v době koronaviru.

Cestování v době koronaviru vyžaduje úpravy pravidelných postupů.

Proto jsme vydali seznam opatření v koordinaci s vnitrostátními zdravotnickými orgány spolu s jejich aktuálními předpisy zajišťující, že budete moci cestovat s klidem v duši.

 

Bezpečnost především:

Povinnost nosit roušky na ústa a nos

Vaše bezpečnost a pohodlí jsou naší nejvyšší prioritou. Prosíme vás, abyste během celé své cesty používali roušky na všechny své cesty. Vezměte si prosím vlastní obličejovou masku a z důvodu udržitelnosti doporučujeme opakovaně použitelnou látkovou masku. * Samozřejmě můžete použít jakýkoli typ obličejové masky, například jednoduché jednorázové masky. Pamatujte, že masky FFP2 nesmí mít výdechový ventil.

Od 1. září 2020 mohou masku během letu sundat pouze cestující s formulářem lékařského osvědčení jedné z leteckých společností skupiny Lufthansa spolu s aktuálním negativním výsledkem PCR testu ne starší 48 hodin od začátku cesty.

 

Vytvoření fyzické vzdálenosti:

Na zemi

Vyvarujte se nástupu do autobusu: Pokud je to možné, lety jsou řešeny v blízkosti budov nebo zdvojnásobením počtu autobusů

Salonky se nyní průběžně znovu otevírají. Avšak vzhledem k současné situaci je v některých saloncích nabídka F&B omezená. Navíc kvůli aktuálním předpisům nejsou všechny služby hostům k dispozici. Více informací naleznete na https://www.lufthansa.com/de/de/lounges

 

Nalodění a vylodění

Nastupování po skupinách: Na kontinentálních letech Austrian Airlines, Lufthansa a SWISS jsou cestující požádáni, aby nastupovali do letadla po skupinách. Skupina 3 začíná u okenních sedadel, následuje skupina 4 se středními sedadly a skupina 5 se sedadly v uličkách. Mezikontinentální nastupování se v současné době testuje.

 

Vystupování po skupinách: Cestující na palubě budou vyzvání ke stejnému způsobu vystupování po skupinách. Cestující v business třídě vystoupí jako první, následují řády 11-15, řády 16-20 atd., Dokud nedojde k poslední řadě. Všichni cestující budou požádáni, aby zůstali sedět, dokud nebudou vyzváni k opuštění letadla.

 

Na palubě

Personál letadla rozdá každému cestujícímu hygienické ubrousky (antibakteriální i antivirové) při každém letu.

Změny ve službách na palubě: K dispozici nejsou tyto služby - služba polštářů / přikrývek (na krátkou a střední vzdálenost) a osvěžujících ručníků, snížená je nabídka nápojů (pouze Lufthansa), a dočasně je pozastaveno stravování à la carte v business třídě (místo zásobníku) a taktéž sběr jednorázových sluchátek (pouze Lufthansa)

Dočasně je pozastaven prodej během letů (s výjimkou společnosti Brussels Airlines), místo toho nová platforma pro nákup během letů SKYdeals

Během procesu odbavení a přidělení sedadel je stále brán v potaz fyzické distancování, ale osoby, které si rezervovaly společně nebo se společně odbavují, sedí, pokud je to možné, vedle sebe. Pro osoby cestující samostatně jsou prostřední sedadla přidělena podle zásady „poslední nabídnuto“.

  

První test, pak let: Austrian Airlines a Lufthansa spouští „Covid-19 Tested Flights“

Od 12. listopadu 2020 budou Austrian Airlines a Lufthansa spouštět „Testované lety Covid-19“. V pilotním projektu bude, na vybraných letech, celá posádka a všichni cestující zdarma testováni na Covid-19. Krátkodobým cílem tohoto opatření je, aby byl budoucí průběh zkušebního postupu pro naše cestující co nejoptimálnější.

Negativní výsledek testu Covid-19 je vyžadován pro nástup na tyto lety. Negativní výsledek testu bude před nástupem vizuálně zkontrolován před vstupem u kontroly. Alternativně, mohou cestující při odletu předložit negativní PCR test ne starší než 48 hodin.

Zdravotničtí pracovníci provedou rychlý antigení test výtěrem z krku. Cestující mohou očekávat, že obdrží výsledek testu do 10 až 15 minut (Vídeň) nebo 30 až 60 minut (Hamburk, Mnichov). (Hamburk, Mnichov).

 

Zásady dobré vůle pro naše časté zákazníky:

Chceme, abyste si udrželi svůj status

Rádi bychom vám představili naše jedinečná opatření dobré vůle pro naše časté cestující, která vstoupila v platnost kvůli koronavirové krizi.

Rovněž jsme o jeden rok odložili spuštění našeho nového věrnostního programu. To znamená, že stávající pravidla budou nadále platit do 31. prosince 2021 a nový systém bude spuštěn 1. ledna 2022.

Toto jsou opatření dobré vůle pro vás:

Prodloužíme váš status o jeden rok do února 2022, pokud váš status nebyl prodloužen během roku 2019 nebo 2020. Pokud vám bude status prodloužen do konce roku 2020, bude Vám samozřejmě status prodloužen do února 2023.

Všechny eVouchery s datem vypršení platnosti 2020 a 2021 budou prodlouženy nebo znovu připsány a lze je použít do 31. prosince 2021