Naším cílem není prodávat služby, ale zajistit, aby každá pracovní cesta byla poznamenána minimálním rizikem a maximálním přínosem. Takže každý cent vložený do služební cesty bude přínosem a cestující se bezpečně vrátí domů. Toto je UNIGLOBE Travel Intelligence ve 4 bodech:

 

B - bezpečnost. Bezpečný návrat ze služební cesty mezi vašimi blízkými. V souladu s NDR sdílíme globální polohu cestujících, zasíláme na jejich mobilní zařízení zprávy o rizicích cestování zaměřené na cíl, organizujeme změnu trasy (přesměrování) a v případě potřeby evakuujeme z ohrožené oblasti ekonomickými lety, diplomatickými i soukromými proudová letadla.

 

E - efektivita. Každá koruna vložená do služební cesty přináší výhody. To, co se měří, zlepšuje: měří se - je hotovo. Pečlivě a přesně měříme náklady na každou služební cestu, provádíme čtvrtletní a roční analýzu nákladů na služební cesty. S našimi klienty diskutujeme o analýzách a stanovujeme plány na snížení nákladů pro budoucí období.

 

L - lidé. Bez lidí to nezvládneme. Lidé v UNIGLOBE IC Travel jsou vyškoleni, aby ke svým úkolům přistupovali se zvláštní péčí, se zaměřením na klienty a jejich bezpečný návrat domů. Mentálním cílem každého manažera UNIGLOBE IC Travel je bezpečný návrat našeho klienta domů. Objednávka služební cesty u nás končí, až když je klient doma v bezpečí.

 

T - technologie. Globální cestovní platforma pro nákup a distribuci služeb - GTP, vyvinutá ve spolupráci s izraelskou společností Atriis Technology. Sdílení platformy s cestujícími klienty na počítači nebo telefonu. Špičkové technologie umožňující globální nákup služeb za nejlepších možných podmínek, sledování cestujících a komunikaci o rizicích, kam cestující cestují, změny v itineráři, aby se zabránilo rizikům a možné evakuaci soukromými lety, měření a snižování nákladů, bezplatná služba s vrácením peněz a reklamacemi služeb od jejich poskytovatelů.

 

Cílem je, aby se společnost UNIGLOBE IC Travel stala do 2 let lídrem na trhu služebních cest