Naším cílem není prodávat služby, ale zajistit, aby každá pracovní cesta byla označena minimálním rizikem a maximálním přínosem. Každý cent investovaný do služební cesty bude tedy přínosem a cestující se bezpečně vrátí domů. Toto je UNIGLOBE Travel Intelligence ve 4 bodech:

 

B - Bezpečný návrat ze služební cesty mezi vašimi blízkými. V souladu s GDPR sdílíme globální polohu cestujících, zasíláme na jejich mobilní zařízení destinacne orientované zprávy o rizicích cestování, organizujeme změnu trasy (přesměrování) a v případě potřeby evakuujeme z ohrožené oblasti ekonomickými lety, diplomatickými i soukromými proudová letadla.

E - Efektivita Každá koruna investovaná do služební cesty přináší výhody. Co se měří, se plní. Pečlivě a přesně měříme náklady na každou pracovní cestu, provádíme čtvrtletní a roční analýzu nákladů na pracovní cesty. S našimi klienty diskutujeme o analýzách a stanovujeme plány na snížení nákladů do budoucna.

 

L - Lidé. Bez lidí to nezvládneme. Lidé v UNIGLOBE IC Travel jsou vyškoleni, aby ke svým úkolům přistupovali se zvláštní péčí, se zaměřením na klienty a jejich bezpečný návrat domů. Mentálním cílem každého manažera UNIGLOBE IC Travel je bezpečný návrat našeho klienta domů. Objednávka služební cesty u nás končí až ve chvíli, kdy je klient doma v bezpečí.

 

T - Technologie. Globální cestovní platforma pro nákup a distribuci služeb - GTP, vyvinutá ve spolupráci s izraelskou společností Atriis Technology. Sdílení platformy s cestujícími klienty na počítači nebo telefonu. Špičkové technologie umožňující globální nákup služeb za nejlepších možných podmínek, sledování cestujících a komunikace o rizicích, ke kterým cestující cestují, změny v itineráři, aby se předešlo rizikům a možné evakuaci soukromými lety, měření a snížení nákladů, bezplatná služba návratu a stížnosti na služby od jejich poskytovatelů.

 

Cílem je, aby se UNIGLOBE IC Travel do 2 let stal lídrem na trhu služebních cest.